کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو

ساخت وبلاگ

امکانات وب

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو

راهنمای ارسال بار هوایی و فریت بار مسافرتی ملل کارگو , راهنمای فریت بار مسافرتی ، حمل و نقل بارهای مسافران ایرانی ، ارسال بارهای دانشجویی ، شرکت ملل کارگو : منظور از فریت بارمسافرتی به بارهایی اطلاق می شودکه از خطوط هوایی ایران بدون حظور همراه با هزینه بسیار کم به عنوان اضافه بارو با صدور بارنامه به مقصد مورد نظر مسافر ارسال می شود . حمل هوایی بار  , تمام کالاها و لوازم مورد نیاز مسافران به صورت عام ویا خاص از طریق هواپیما قابل حمل و ارسال هستند .

راهنمای ارسال بار هوایی

فریت بار مسافران فقط درموارد خاصی استثنا دارند بعضی از قوانین گمرکات کشور مبدا ء ( ایران )و بعضی از قوانین کشور مقصد و یا قوانین شرکتهای هواپیمایی ، که باید توسر صادرکنندگان رعایت شود .

مسافران محترم باید قبل ازارسال کالا از طریق هوایی برای فریت بار مسافرتی خود ، برای مواجه نشدن با مشکلات قوانینی خاص باید راههای مختلف حمل کالا را برسی نمایند .

برای اطلاع از تمام قوانین و شرایط فریت بار مسافرتی با مشاورین ما در شرکت ملل کارگو تماس بگیرید .

آیا حضور مسافر برای ارسال بار الزامی است؟ :

با توجه به قوانین گمرکات ایران حضور خود مسافر یا یکی از اقوام مسافر با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر مسافر و بلیط و گذر نامه ان الزامی می باشد .

چگونگی بسته بندی کالا و لوازم مسافرتی :

در بسته بندی لوازم قابل ارسال به خارج از کشور( فریت بار مسافرتی ) باید دقت لازم

صورت گیرد تا از جابجاشدن وسایل در داخل جعبه ها جلوگیری شود.برای اینکار باید فضاهای خالی بین لوازم پر شود یعنی از موادی مانند نایلونهای حبابدار و ضربه گیر استفاده شود .

شرکت ملل کارگو با پرسنل متخصص و مجرب خود شمارادر بسته بندی وسایل ولوازم ضروری زندگی یاری می رساند .با کمترین هزینه بسته بندی کالاهای خود را به ما بسپارید .چرا که کالاهیی مثل مبلها و لوازم بزرگ نیاز به بسته بندی اصولی و تخصصی دارند که باید توسط متخصصین این کار صورت گیرد . بخصوص لوازم چوبی که به کشورهای کانادا و امریکا ارسال می شوند باید قبل از ارسال سمپاشی شوند .

کالاهایی که جزو کالاهای خطرناک شناخته می شوند .بایدبا قوانین بین المللی بسته بندی شوند تا در طول سفر خطرات خاصی وجود نداشته باشد .

چه کالاهایی برای فریت بارمسافرتی ممنوع شناخته شده اند :

طبق قوانین هواپیمایی فریت بعضی از کالاهابصورت عام برای پروازهای هواپیمایی ممنوع شناخته میشوند مانند:ادکلن ،شامپو،اسپری،عطر،مواد آرایشی،آبلیمو،سرکه ،الکل،ترشیجات و …

با توجه به مقررات گمرکی ایران ،خروج بسیاری از کالاها از ایران ممنوع می باشد از جمله :خروج عتیقه ها ،اشیاء قیمتی ،قطعات پشت نویسی شده ،کتابهای خطی نفیس ،طلا و نقره ،اوراق مینیاتور ،ارز ، تابلوهای اصل ، سنگهای قیمتی ،قالیچه های دست بافت ،تجهیزات نظامی ،مهمات ، نوار ، فیلم ، قالی های کوچک و هرنوع کالا یا شی ء قیمتی که مربوط به میراث فرهنگی کشور باشد . بعنوان فریت مسافرتی ممنوع اعلام شده اند .

زمان مناسب برای فریت بار :

پذیرش بار در گمرکات کشور به طور عموم از ساعت ۸ الی ۲ بعد از ظهر ایام هفته صورت میگیرد. به طور معمول پنج شنبه و جمعه ها تعطیل رسمی میباشد


عواملی که در مقصد برای رسیدن کالا تاثیر می گذارند .

  1. تعداد پروازهای شرکتهای هواپیمایی از ایران
  2. رزرو شرکت هواپیمایی که بار جهت حمل به آن سپرده شده است برای مقصد مورد نظر مسافر
  3. قوانین ترانزیت کالا در کشور ثالث

***نکته :

فریت بارهای مسافری معمولا بین ۴ تا ۵ روز کاری به مقصد مورد نظر می رسند .

مراحل تحویل بارهای مسافری در مقصد

بعد از استعلام آنلاین و برقراری ارتباط با شرکت هواپیمایی در مقصد مورد نظرتان با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر در فرودگاه کشور مقصد می توانید برای ترخیص بار خود اقدام کنید .

البته باید از قوانین انبارداری کشورهای مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشید چرا که هر کشوری تابع قوانین خاصی می باشند .و ممکن است با کشور ایران در تضاد باشند . بنابراین خواهش داریم قبل از هر اقدامی نسبت به قوانین فرودگاهی مقصد اطلاعات کافی به دست بیاوردید . که برای این امر مهم و کسب اطلاعات کافی می توانید از سایتهای اینترنتی در باره قوانین انبارداری و فرودگاهی سرچ کنید . در غیر این صورت باید از آشنایان خود در کشور مقصد تقتضا نمایید تا با تماس با شرکت فرودگاههی اطلاعات مورد نظر را کسب نمایند .

برای صحیح کردن اطلاعات فریت بار چه کنیم ؟

تصحیح کردن بارنامه ها باید توسط پرسنل شرکتهای هواپیمایی در ایران صورت بگیرد . فرودگاه مقصد هیچگونه مسئولیتی در این باره ندارد .و یا صادر کننده کالا باید بصورت مکتوب تغییرات اعمال شده را به شرکت در اسرع وقت اطلاع دهد . تغییرات اعمال شده در فریت بار مسافری هم دارای هزینه می باشند . در شرکتهای مختلف هوایی متفاوت می باشد .

اگر در کشور مقصد به محموله ی فرستاده شده آسیبی برسد چه کنیم ؟

اگر در کشور مقصد به محض تحویل گرفتن محموله ی خود متوجه شدیم که آسیبی به آن وارد شده است . فبل از اینکه بار را از فرودگاه خارج کنیم به قسمت بار و گمرکات مراجعه کرده . محموله را صورت جلسه می کنیم و از خسارت ایجاد شده عکس تهیه کرده و شواهد دیگری تهیه می نماییم ( برای جلوگیری از هرگونه ابهام موقع ارسال هوایی کالا از ایران از محموله بسته بندی شده خود عکس بگیرید ). و با در دست داشتن درخواست کتبی خسارت وارد شده به دفتر شرکت هواپیمایی خود در فرودگاه مقصد مراجعه می نماییم . تمامی این مراحل باید در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد تا درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد .

***نکته :

مسافرین عزیز برای جلوگیری از هرگونه خسارت در هنگام حمل کالابا بسته بندی تخصصی بار خود از بوجود آمدن هرگونه ضرر وزیان جلوگیری نمایید .

با سپردن بارها و محموله های خود به شرکت خدمات فریت بار ملل کارگو از سالم رسیدن آنها اطمینان کامل حاصل کنید . این شرکت با پرسنل متخصص و مجرب خود شما را در بسته بندی و ارسال محموله ها یاری می رساند .

 

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 330 تاريخ : شنبه 15 دی 1397 ساعت: 18:50

بسته بندی تخصصی بار مسافر

بسته بندی تخصصی بار مسافر

بسته بندی تخصصی بار مسافر : بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی مهاجران بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی و ارسال آن یکی از دغدغه های اصلی خطوط حمل و نقل هوایی و مسافران خارج از کشور است .ارسال هوایی بارهای صادراتی ومهاجرتی باید بصورت اصولی و کم خرج صورت بگیرد بنابراین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.شرکت ملل کارگو با همکاری متخصصان زبده ،خدمات خودرا درزمینه های مختلف زیرارایه میدهد : بسته بندی تخصصی کالای صادراتی ، بسته بندی اصولی لوازم منزل و لوازم ضروری مهاجران خارج ازکشور، بسته بندی و ارسال کالاهای سفارتخانه های متعدد در ایران ، بسته بندی اصولی کالاهای خطرناک و شکستنی ،محصولات تجاری و غیره و ارسال به تمام نقاط جهان با ضمانت تحویل سالم کالا.

بسته بندی تخصصی بار مسافر

یکی از دغدغه های مهاجران بسته بندی و ارسال وسایل مورد نیاز خود به مکان جدید می باشد.

زمانی که لوازم ویا کالاهای تجاری شما به درستی بسته بندی نشود و قرار باشد که از طریق خطوط هوایی به مقصد شما برسد حتی اگر با کم ترین هزینه و سریع ترین خطوط حمل شوند باز هم سالم به مقصد نخواهندرسید و شما دچارزیان و ضرر بسیار زیادی خواهید شد .بنابراین در ارسال کالای خود مهم ترین گزینه بسته بندی درست و اصولی می باشد . تا کالا ها سالم به مقصد حمل شده و در پایان کار فرستنده ضرر نکند .

بسته بندی تخصصی کالا نیاز به ابزارهایی چون سلفن ، صندوقهای کوچک و بزرگ چوبی ، کارتن های محکم مخصوص لوازم ، انواع چسب های بسته بندی و غیره دارد که باید توسط متخصصین زبده و آموزش دیده انجام شود .

شرکت خدمات …..با کادر مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن با بسته بندی اصولی و تخصصی و همچنین مشاوره رایگان میتواند به یاری تمام هموطنان د رجای جای ایران عزیزمان بشتابد و کالاهای تجاری و بارهای مهاجران را سالم در مقصد مورد نظرشان تحویل دهد .

شماره های تماس متخصصین ما در شرکت خدمات بار هوایی ملل کارگو : فریت بار

شرایط بسته بندی خطوط هوایی برای حمل کالاها ی تجاری و بارهای مسافرتی

  1. جعبه های قابل حمل باید کاملا سالم و بدون فرورفتگی و پارگی باشد.
  2. روی جعبه ها بدون آرم شرکتهای دیگر و یا نوشته های قدیمی باشد.
  3. اطلاعات جامع فرستنده کالا و گیرنده آن همراه با بارکد در اطراف جعبه قید شده باشد.
  4. تمامی اطلاعات و آرم شرکت با چسب مخصوص پوشانده شود تا در هنگام حمل و نقل از بین نروند.
  5. در صورتی که کالای شکستنی در درون جعبه وجود دارد حتما از لیبل شکستنی ، و برای کالایی که وزن زیادی دارند بر روی جعبه ار لیبل کالای سنگین استفاده شود .
  6. فقط ازیک نوع کالا و جنس در درون جعبه گذاشته شود.
  7. برای سبک یا سنگین بودن کالا جعبه مناسب آن اتخاب شود .
  8. در صورتی که درون جعبه فضای خالی باقی مانده است از مواد کم وزن ضربه گیر استفاده شود.
  9. زمانی که جعبه سنگین وزن وجود دارد از قرار دادن آنها برروی جعبه های سبک خودداری شود .
  10. در صورتی که درون جعبه اجناس خاص و ظریف وجود دارد از بسته بندی های خاص استفاده شود.

در حمل بار هوایی برای کالاهای فاسد شدنی مثل دارو یا مواد غذایی خاص بسته بندی های مخصوصی وجود دارد که در حمل و نقل هوایی از اهمیت زیادی برخوردارند.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 292 تاريخ : شنبه 15 دی 1397 ساعت: 18:41

شرکت حمل و نقل ملل

شرکت حمل و نقل ملل ( شرکت فریت بار ملل ) در سال ۱۳۹۱ تاسیس و فعالیت خود را با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی و لجستیک آغاز نمود.بهره مندی از امکانات و تجهیزات به روز دنیا(سیستم موقعیت یاب جهانی و ردیابی لحظه ای و سیستم های ارتباط سریع) در زمینه حمل و نقل از ویژگی های بارز این شرکت بوده و همواره سعی در جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات گسترده و تخصصی داشته است.این شرکت با همکاری خطوط هوایی معتبر دنیا از جمله هواپیمایی امارات ، لوفتهانزا ، ترکیه ،قطر، ماهان و ایران ایر و … حمل محصولات وارداتی و صادراتی شما را در حداقل زمان ممکن و مناسبترین قیمت ها بصورت کریری و فورواردری انجام داده و متناسب با استانداردهای اروپا ، قرارداد بیمه CMR و قرارداد بیمه بارنامه بین المللی FBL سرویس های مناسب و مرتب را با پیشرفته ترین متدهای حمل ونقل بین المللی ارائه می نماید.

فریت بار مسافری

هر مسافر که به صورت هوایی سفر می کند تنها مقدار مشخصی بار می تواند به همراه خود داشته باشد . اما در این بین خیلی از مسافران به ویژه مسافران که به کشورهای خارجی مسافرت می کنند همیشه اضافه بار دارند که این بار باید توسط یک شرکت فریت بار مسافری به مقصد مسافر باید ارسال شود . شرکت فریت بار و حمل و نقل ملل بدون شک با نیروی متخصص و حرفه ای در تمامی امور فریت بار مسافر از بسته بندی بار تا تحویل بار به هواپیمایی توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند . انتخاب ملل کارگو جهت ارسال بارتان به مقصد خود بدون شک تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

فریت بار تجاری

هواپیما مدرنترین وسیله حمل و نقل بین المللی است . بیشتر شرکت های تجاری برای ارسال کالاهای تجاری خود از هواپیما استفاده می کنند . به ویژه شرکت هایی که کالای تجاری آنها دارای حجم کم و ارزش بالایی است . مانند کالاهای بهداشت و سلامت , کالاهای دیجیتالی و… استفاده از هواپیما برای فریت بار تجاری بیشتر جهت سرعت در زمان رسیدن محصول به دست مشتری می باشد و این اصلی ترین مزیت ارسال بار با استفاده از هواپیما می باشد . از مزیتهای دیگر نیز میتوان به امنیت بالای آن اشاره کرد که می توان گفت امن ترین وسیله نقلیه ای که تا به حال در دنیا تولید شده است هواپیما می باشد .

واردات بار هوایی

همانند ارسال بار هوایی به خارج از کشور به صورت هوایی در مقابل واردات به شیوه ای مشابه نیز انجام می شود . شرکت فریت بار ملل یکی از معدود شرکت های داخلی می باشد که اقدام به واردات بار مسافری و نیز واردات بار تجاری را در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان انجام می دهد .

واردات بار نیز شامل :

واردات بار مسافری

واردات بار مسافری بیشتر برای کشورهای مهاجر پذیر بیشتر است مانند کانادا , استرالیا و آمریکا , و کشورهای اروپایی لذا تعداد درخواست ها برای واردات بار مسافری به کشور ایران خیلی کمتر می باشد ولی با این حال در راستای اهداف بلند مدت خود همیشه آسایش مسافران را مد نظر قرار می دهیم .

واردات بار تجاری

ایجاد روابط بین سایر کشورهای دنیا همیشه زمینه را برای تبادل کالای تجاری فراهم می کند از این رو برای افزایش روند پیشرفت تجارت بین المللی ارسال بار هوایی یکی از مناسبترین گزینه ها می باشد . که در سرعت بالایی هم می توان کالایی را وارد کشور کرد وهم می توان کالا و نمونه محصولات را به کشور مقصد فریت کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 336 تاريخ : شنبه 15 دی 1397 ساعت: 18:34

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری , چیتگر بار : یکی از مواردی که در اسباب کشی های شخصی و یا اسباب کشی هایی که توسط شرکت های باربری مهم بوده و ضروری است که در دو حالت اسباب کشی مورد توجه قرار گیرد , چینش و یا چیدمان اثاثیه ی بسته بندی شده می باشد . چگونگی و نحوه ی چیدمان آنها در زمان جابه جایی وسایل که توسط ماشین ها و کامیون های حمل اثاثیه صورت می گیرد از نکات ایمنی اسباب کشی و حمل اثاثیه محسوب می شود . اگر موقع بارگیری اثاثیه به داخل کامیون ها بدون آسیب و صدمه باشند سپس نوبت به چیدن اثاثیه داخل کامیون می باشد . اگر بر این کار وسیله ی نقلیه ی ایده آلی انتخاب کرده اید , در این جابه جایی تا حدودی بر مشکلات غلبه کرده و به موفقیت کامل نزدیک شده اید . اکنون زمان آن رسیده تا به درستی اثاثیه ی خود را به ماشین بار زده و آن ها را به محل زندگی جدید خود با سلامتی کامل انتقال دهید .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

اتوبار چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

چینش اصولی اثاثیه در ماشین باربری

کافیست نکات زیر را با دقت مطالعه کرده تا با رعایت آنها اثاثیه ی بسته بندی شده ی منزل را در ماشین باربری بچینید . با رعایت آنها خطراتی که در بین راه وسایل و اثاثیه ی شما را تهدید می کنند کاهش می یابد .

نحوه ی بسته بندی :

اصول بسته بندی در اتوبار و باربری تهران بار چیتگر یکی از مهمترین و اساس ترین نکته در امر جابجایی وسایل منزل و یا هر نوع کالای دیگر بسته بندی درست و صحیح وسایل یا کالا است . اگر در هنگام بسته بندی اثاث مورد نظر نیاز به کارتن یا جعبه داشته باشد بهترین کار استفاده از کارتن یا جعبه مناسب و بادوام است . در صورتی که کالا یا اثاث شما شکستنی است باید کالا یا اثاث مورد نظر را در درون کاغذ یا پلاستیک حباب داربسته بندی کرد و بعد داخل کارتن و کف کارتن نیز پارچه و یا روزنامه قرار داد تا هنگام برخورد کف آن با زمین کالا و وسایل داخل کارتن شکسته نشوند .

در صورتی که کالای مورد نظر شما نیاز به بسته بندی با کارتن را ندارد می توانید برای ایمن بودن اثاث تان آن را لای پتو و یا پلاستیک حباب دار بسته بندی کنید تا در صورت برخورد به جایی از اسیب دیدگی ایمن باشد . از نکات قابل ذکر در هنگام بسته بندی با کارتن استفاده از کارتن های هم سایز است که این کار هم در سرعت چینش اثاثیه و هم کار اثاث چینی در داخل ماشین با نظم و سرعت بیشتری پیش می رود . دقت داشته باشید هرچه قدر در بسته بندی اثاثیه نظم و ترتیب را رعایت کنید و هر وسیله را با روش مناسب و خاص خود بسته بندی کنید در هنگام جابجایی اثاث به ماشین هم سرعت کار و هم ایمنی کار بالا می رود .

اولین اولویت چینش اثاثیه سنگین

بعد از اینکه کار بسته بندی با رعایت نکات ایمنی و مناسب به پایان رسید نویت بارگیری اثاث به داخل ماشین حمل و نقل بار می رسد , برای حمل ونقل اثاث و کالای منزل باید دقت کرد که جابجایی اثاث سنگین به داخل ماشین باید در اولویت کار قرار بگیرد . زیرا با قرار دادن اثاث سنگین در قسمت اول و پایین ماشین اثاث سنگین روی اثاث سبک سنگینی نمی کند که باعث شکستن و یا صدمه زدن به بار های سبک نمی شود. اگر در هنگام جابجایی اثاث به ماشین حمل ونقل دقت نکنید و با برنامه ریزی یش نروید و اثاث سبک را در اول شروع کار بچینید در پایان خواهید دید که وسایل کوچک تمامی فضای ماشین حمل اثاث را پر کرده است و جایی برای اشیای سنگین وجود ندارد .

برای راحتی کار خود ابتدا وسایل سنگین و پرحجم مثل : مبلمان بزرگ , یخچال , ماشین لباسشویی , سرویس های چوبی مثل کمد لباس , بوفه و تخت خواب و ….. را در اولویت چینش در ماشین حمل و نقل اثاث و بار قرار دهید . بعد از پایان یافتن چینش اثاث سنگین نوبت به اثاث سبک و کم حجم تر می رسد . با مشخص شدن جای وسایل سنگین در داخل ذماشین حمل و نقل اثاث و بار وسایل کم حجم تر به راحتی قابل چیدن و نظم دادن است . همانطور که گفته شد در صورتی که در موقع بسته بندی کار دبسته بندی با نظم و استفاده از کارتن یا جعبه های هم اندازه باشد کار چینش نیز به راحتی و بدون دردسر انجام می گیرد .

قبل از اینکه کامیون حمل اثاث برسد وسایل سنگین و هم اندازه را در کنار هم قرار دهید تا در هنگام جابجایی به ماشین کار افراد باربری آسان و وقت زیادی نیز از شما نگیرد . وسایل سبک به گونه ای هستند که بعد از چینش وسایل سنگین در صورت کم بودن جا در کنار و حتی لای وسایل سنگین می توان جای داد .

نحوه چینش اثاثیه در داخل کامیون حمل بار

در هنگام چینش اثاثیه بسته بندی منزل در داخل ماشین حمل اثاث و بار رعایت چند اصول و نکته کار شما را آسان و بی دردسر می کند . یکی از این نکات مهم هنگام جابجایی اثاثیه بهداخل ماشین میزان پر شدن اثاث در داخل کامیون است . نباید ماشین باربری تا انتهای آن پر شود تا در هنگام تخلیه کردن اثاث به راحتی بدون دردسر کار تخلیه انجام شود .بعلاوه فشرده شدن اثاثیه بر روی هم امکان خراب و یا صدمه دیدین بار را دارد . همچنین با زیاد خالی بودن ماشین حمل اثاث هنگام حرکت ماشین امکان سقوط اثثایه بر روی هم وجود دارد و احتمال خراب شدن وآسیب دیدن اثاث را افزایش می دهد .

برای این منظور باید در حین چیدن اثاثیه در داخل کامیون چینش به نحوی باشد که فشردگی و یا فضای خالی میان آنها وجود نداشته باشد . منظور از این که فضای خالی در بین اثاث وجود نداشته باشد این نیسیت که جعبه ها و کارتن های بسته بندی شده را تا سقف ماشین بر روی هم بچینید . زیرا در این صورت نیز کار تخلیه اثاثیه با مشکل روبرو می کند و خطر افتادن جعبه ها نیز بسیار بالا می رود .

نکات مهم در چینش اثاثیه

برای سالم رسیدن بار به مقصد باید چند نکات مهم را در هنگام چینش بار به داخل کامیون رعایت کرد : ابتدا ذباید وسایل ساید و….در کامیون قرار داد , وسایل سنگین در انتهای کامیون قرار بگیرد و بعد از آن اثاثی که از نظر ابعاد و اندازه باهم یکسان هستند مانند سرویس چوبی و فرش ها . مرحله بعدی کارتن هایی که از نظر اندازه و سنگینی باهم یکسان هستند داخل کامیون قرار دهید . بعد از آن نوبت به جعبه های کوچکتر و سبک تر می رسد . برای راحتی کارجابجایی تا جایی که امکان دارد اثاثیه خود را در داخل ذجعبه و یا کارتن بسته بندی کنید و از قرار دادن وسایل بدون بسته بندی خودداری کنید .

با این کار هم سرعت کار حمل و نقل اثاثیه و هم احتمال آسیب , دیدن اثاث , گم شدن را کاهش می یابد . از مواردی که باید دقت کنید این است که مدارک , اسناد و یا چواهرات و چیز های با ارزش خودتات با ماشین شخصی خودتان حمل کنید .

چینش اثاثیه در باربری بین شهری

یکی از مهم ترین نکته در امر حمل و نقل جابجایی اثاثیه از شهری به شهر دیگر است . چینش اثاثیه در جابجایی بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است . بنابرین بسته دبندی و چیدمان اثاثیه یک کار بسیار پر دقتی است زیرا اثاثیه مسافت های طولانی را طی خواهد کرد . برای جابجایی اثاثیه منزل از هر نوع وسیله کامیون , خاور , نیسان , وانت و …. استفاده می کنید باید چیدمان اثاثیه بسیار مهم است . ماشین حمل اثاثیه بین شهری باید مسقف باشد . چیدمان اثاثیه را به گونه ای چینش کنید که در هنگام تخلیه بار کار تخلیه آسان و زمان کمتری از شما بگیرد . بسته بندی درست و ایمن و استفاده از کارتن های هم اندازه کار شما را بسیار آسان و بی دردسر می کند . تا حد امکان هر وسیله ای که قابل بسته بندی است را بسته بندی کنید و از ارسال بار بدون بسته بندی در جابجایی بین شهری خودداری کنید .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 290 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:45

ایمنی بارگیری در باربری

ایمنی بارگیری در باربری

ایمنی بارگیری در باربری ؛ بارگیری اصولی و ایمنی در باربری و اتوبار , چیتگر بار : در وهله اول در هنگام بارگیری و جابجایی بار خودروهای حمل اثاث و بار را باید به وسایل ایمنی تجهیز کرد زیرا یکی از مسئله مهم در باربری بین شهری از جمله جابه جایی بار و کالا مسئله ی ایمنی می باشد . کلیه ی شرکت ها و مسساتی که در زمینه ی حمل و نقل جاده ای فعالیت دارند موظف هستند که فعالیت های خود را مطابق استانداردهای جهانی تطبیق کرده و ملزم هستند که از وسایل و تجهیزات ایمنی شامل جعبه های کمک های اولیه , علائم ایمنی همچون مثلث شبرنگ – کپسول آتش نشانی –کارت معاینه ی فنی معتبر – دستگاه سنجش سرعت و زمان – زنجیر چرخ و لاستیک با آج مناسب مجهز بوده و در صورت نیاز از این تجهیزات استفاده کنند . کلیه ی شرکت ها در این صورت صورت وضعیت مسافربری و بارنامه را می توان صادر کنند .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

باربری چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

ایمنی بارگیری در باربری

اقدامات موثر در تجهیزخودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

تجهیز و استفاده کردن از کپسول های آتش نشانی بر حسب تناژ خودروهای باربری ازدیگر اقداماتی است که برای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , و استفاده ی آن در صورت نیاز می باشد . تجهیز کردن خودروهای حمل و نقل به وسایل یمنی و استفاده از کپسول آتش نشانی بر حسب وزن به شرح زیر می باشد .
وزن بار ناخالص از ۲ هزار و پانصد تا ۵ هزار کیلوگرم نیاز به یک عدد کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۵/۲ کیلوگرم دارد. اگر وزن بار خودروهای باربری بیشتر از هزار تا ۱۴ هزار کیلوگرم باشد نیازمند یک کپسول آتش نشانی به وزن حداقل ۱۰ کیلوگرم می باشد . گفتنی است که خودروهای حمل بارهای ویژه سیالات که قابل احتراق و یا انفجار می باشد , حتما باید یک کپسول آتش نشانی به وزن ۱۴ کیلوگرم به همراه داشته باشند .

۱-هدف از تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

ایجاد شرایط استاندارد در فرایند بارگیری – حمل بار و مهار بار به صورت ایمن , هدف از تجهیز خودروهای حمل ونقل به وسایل ایمنی می باشد . همه ی شرکت حمل و نقل و رانندگان موظف هستند که نکات و راهکارهایی را که به منظور تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی را رعایت کنند که در صورت عدم رعایت تمامی این نکات شرکت ها و رانندگان مربوطه برابر با مقررات مربوطه اعمال قانون می شوند .

در زیر نکاتی بر اساس

  • قوانین راهنمایی و رانندگی
  • آیین نامه ی نحوه ی بارگیری
  • حمل و مهار ایمن بار

به منظور افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و جاده ای نکاتی ارائه شده است . این نکات در راستای رعایت مسائل زیست محیطی از مبداء بارگیری تا مقصد تحویل بار کاربرد داشته و تدوین شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی و رعایت تمامی این نکات با ما همراه باشید .

کاربرد راهکارهای تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی

به منظور افزایش ایمنی در باربری و حمل کالا , تمامی انتقال دهندگان وسایل و اثاثیه , شامل شرکت های باربری و پیمانکاران حمل ونقل که که در تبادلات کالا و عملیات حمل و نقل فعالیت دارند از این راهنمایی می توانند نهایت استفاده را کرده و در خدمات خود باعث رضایت ارباب رجوع شده باشند . لازم به توضیح است که هر فرد حقیقی و حقوقی که وظیفه ی انتقال و جابه جایی کالا و حمل اسباب و اثاثیه بر عهده ی او می باشد , موظف می باشد که تمامی این موارد را رعایت کند . مشتریان هم می توانند با نظارت بر اجرای درست و دقیق این قوانین که شامل تجهیز خودروهای حمل و نقل به وسایل ایمنی , به هنگام بارگیری و تحویل بار , رانندگان و شرکت های حمل و نقل اثاثیه را در راستای رعایت این قوانین یاری کرده و همچنین کنترل , کیفیت انجام امور را بر عهده بگیرند .

مسئولیت شرکت های متصدی حمل و نقل کالا

یک شرکت متصدی حمل بار و انتقال و جابه جایی انواع اثاثیه و کالا بر نحوه ی بارگیری روی خودرو باید اطلاعات دقیق داشته باشند . همچنین توجه ورعایت توصیه های فرستنده کالا که درباره ی چگونگی بارگیری – حمل بار و همچنین مهار آن با امنیت بیشتر از دیگر مواردی است که شرکت متصدی ملزم می باشند آنها را رعایت کنند . لازم به توضیح است که به منظور اینکه بار به بهترین و امن ترین شکل ممکن انتقال یافته و جابه جا شود باید به رانندگان ماشین های اسباب کشی و باربری توضیحات و توصیه های مربوطه ابلاغ گردد .

یکی دیگر از مواردی که مسئولیت های شرکت های متصدی حمل بار این است که خودروهای حمل و نقل را به وسایل ایمنی و همچنین استفاده از وسیله ی نقلیه ی مناسب با اندازه – ابعاد و نوع باری که حمل می گردد تجهیز نمایند . همیچنین باید یک فرد مسئولیت نظارت بر انتخاب کردن مناسب ضربه گیرها و نحوه ی بارگیری و چگونه گی قرار گرفتن بارها بر روی یکدیگر را برعهده بگبرد و وزن هر بار و وضعیت بار را به راننده ابلاغ نماید .

از دیگر وظایف شرکت های حمل و نقل مهار کامل بار و محموله می باشد .

در زیر به برخی از مسئولیت های شرکت باربری که موظف هستند آنها را رعایت کنند اشاره می کنیم .

  • مسئولیت پیمانکاران در محل بارگیری
  • اطمینان خاطر از بیمه بودن کالا و اثاثیه ی مورد انتقال
  • تعیین دقیق و درست آدرس گیرنده ی کالا
  • تعیین کردن وزن و محتوای بار
  • تعیین و آگاهی از زمان دقیق رسیدن کالا به مقصد
  • برآورد کردن قیمت بار و خسارات ناشی از آسیب و صدمه دیدن احتمالی آنها
  • ارائه کردن رسید توسط متصدی حمل و نقل

توجه کردن و کنترل نمودن بر روی نحوه و چگونگی بسته بندی بار , بارگیری داخل خودرو حمل بار و مهار ایمن و درست بار و کالا مطابق با ظوابط و شرایط استاندارد اشاره نمود .

مسئولیت گیرنده بار در مقصد

پس از اطمینان یافتن از مجهز بودن خودروهای حمل و نقل بعه وسایل لیمنی , بارگیری صورت می گیرد و باید بر روی دریافت کالا یک نفر نظارت دقیق داشته باشد . یک نفر و یا موسسه ای که عهده دار و وظیفه ی دریافت کالا را دارد باید در مقصد نظارت دقیق بر روی کالا داشته باشد. وظایفی که فرد یا موسسه به هنگام دریافت کالا در مقصد را بر عهده داشته و موظف است آنها را راعایت کند عبارتند از “

  • اطمینان یافتن از سالم بودن بار با بررسی دقیق و کامل آن و نداشتن هر نوع خسارتی
  • کنترل و بررسی بار از نظر وزن و محتوا
  • نظارت داشتن بر روی تخلیه ی بار از ماشین باربری
  • ارائه ی رسید دریافت بار به راننده یا متصدی حمل و نقل

باید به گونه ای در برابر بارگیری بارهایی که می توانند عامل خطر باشند عمل کرد که در موقع ترمز و انحراف وسیله ی نقلیه برای دیگران و راننده , هیچ خطری را در پی نداشته باشد . همیشه از زنجیر به منظور بستن بارهای بلند استفاده شود . استفاده از بند برای مهار بارهای بلند کافی نمی باشد و در صورتی که امکان داشته باشد باید بار را به صورت افقی بر روی کفی ماشین قرار بدهید و به منظور بارگیری و حمل کالای مورد نظر از وسیله ی نقلیه ی خاص استفاده گردد .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 316 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:41

باربری بین شهری

باربری بین شهری

اصول و ضوابط باربری بین شهری , چیتگر بار : حمل و نقل بین شهری ( باربری برون شهری ) یکی دیگر از جابجایی اثاثیه و کالا است . جابجایی اثاثیه و کالا بصورت باربری بین شهری نیز درخواست می شود . شرکت های حمل و نقل و باربری که کار حمل و نقل را برعهده دارند کالاهای گوناگون را به درخواست مشتری با مصافت طولانی به هر نقطه از شهر جابجا و به مشتری تحویل می دهند . این نوع جابجایی و حمل بار ,حمل و نقل بین شهری موسوم است , که برای حمل و نقل شرکت های حمل و نقل با بکارگیری مجرب ترین افراد و رعایت ایمنی حمل و نقل و بارگیری را انجام می دهند .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

باربری چیتگر با بهترین خدمات در حدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

باربری بین شهری

حمل کالا و بار

یکی از اساسی ترین موضوع که همواره بشر در طول زندگی خود آن را تجربه کرده حمل و نقل و جابجایی است که به شکل های گوناگون این کار را انجام داده است . برای یک حمل و نقل راحت و ایمن این نکته مهم را باید مد نظر داشته باشیم که استفاده مناسب از سرویس ها و داشتن آمادگی اولیه , سرعت و ایمنی کار را بسیار بالا می برد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی اثاث و چیدمان منازل به گونه ای بیشتر و حساس تر شده است و یکی از نکاتی که در امر جابجایی باید دقت کنیم حفظ ایمنی در جابجایی است . اگر در این میان کسی قصد جابجایی و تغییر محل زندگی را داشته باشد , و به جابجایی و حمل ونقل بین شهری مواجه خواهیم شد .

چالش های حمل و نقل بین شهری

جابجایی و حمل و نقل اثاثیه در حیطه خود یکی از دغدغه های کل بشر بشمار می رود و این کار مهم نیاز به زمان بندی و تجهیزات خاص خود است , در این میان حمل و نقل بین شهری به مراتب از حمل نقل درون شهری دشوارتر و پر مشغله تر است . برای ارسال بار به شهرستانی دیگر نسبت به درون شهری هم برنامه ریزی دقیق و هم توجه و وقت زیادی باید اختصاص داده شود , و برای ایمن رسیدن بار باید تمامی موارد احتمالی در نظر گرفته شود .

در این مقاله علاوه بر راهنمایی برای یک حمل و نقل ایمن و راحت به چالش های یک حمل و نقل ذبین شهری نیز اختصاص داده شده است . امروزه برای حمل و نقل ذو جابجایی ایمن اثاث و کالای مورد نیاز بشر شرکت ها و اتحادیه های باربری این امر مهم را برعهده گرفته اند و کار باربری و حمل و نقل را به کمک تجهیزات خاص هر بار و به کمک کامیون حمل اثاث کار حمل و نقل را بسیار آسان و ایمن و بدون دغدغه انجام می دهند . در این میان شرکت های مختلفی زیر نظر اتحادیه حمل و نقل فعالیت می کنند و هر شرکتی روش کار و قوانین خاص خود را دارند . در کل خدمات این شرکت ها از نظر موارد زیر مورد بررسی قرار می گیرند :

  • زمان و شیفت کاری شرکت باربری
  • در امر باربری استفاده از افراد مجرب و کاربلد
  • خدمات بسته بندی با سرویس های متنوع
  • بیمه باربری در قبال خسارت های احتمالی
  • تجهیزات اساسی برای بارگیری
  • ماسیه های حمل اثاث مناسب برای حمل و نقل بین شهری و داخل شهری

در ادامه مقاله با چالش های حمل و نقل بین شهری بیشتر آشنا خواهیم شد :

یکی از اساسی ترین راهبرد برای موفقیت در هر کاری برنامه ریزی دقیق و منظم است . در جابجایی بین شهری برای نتیجه دگیری دقیق برنامه ریزی و توجه به زمان را باید اصول کار قرار داد . اگر بخواهید مکان زندگی خود را تغییر دهید و از منطقه ی شهری خود به منطقه دیگری نقل مکان کنید با دغدغه و مشغله جابجایی روبرو هستید و حال تصور کنید این جابجایی از شهری به شهر دیگر باشد در این صورت کارتان چند برابر سخت تر می شود , و باید تمامی جوانب کار را در نظر داشته باشید .

برای یک جابجایی راحت باید تمامی شرایط , مشکلات و موانع کار را از قبل مد نظر داشته باشد و قبل از اینکه جابجایی صورت بگیرد تمامی این موانع و مشکلات را حل نمایید . محل زندگی و خانه ای که قرار است به آنجا نقل مکان کنید باید از قبل مشخص و آماده باشد , و این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که در محل جدید شرایط زندگی مهیا باشد تا بعد از نقل مکان با مشکلی مواجه نشوید . مواردی مثل امنیت خانه و موارد رفاهی باید قبلا مورد بررشی قرار گیرد .

دومین چالش در حمل و نقل بین شهری بسته بندی

یکی از دیگر از مواردی که در حمل و نقل بین شهری باید دقت بشتری کرد مسئله بسته بندی است , در بسته بندی اثاثیه منزل باید روش های مناسب و ایمنی را بکار برد . در هر نوع اسباب کشی بسته بندی اسباب از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در باربری بین شهری این مسئله باید بیشتر مورد توجه گیرد . در حمل و نقل بین شهری مسئله بسته بندی بسیار مهم است و برای جلوگیری از خسارت احتمالی در موقع جابجایی باید بسته بندی به شکل اصولی و ایمن انجام شود زیرا در صورت رعایت نکردن و سهل انگاری در بسته بندی وسایل منزل خسارت هنگفتی برای مشتری به بار خواهد آمد . به همین خاطر در بسته بندی وسایل به خصوص وسایل حساس و شکننده و گران قیمت باید روش درست و به جایی را برای جابجایی بین شهری انتخاب کرد .

انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب

نکته ی دیگری که در حمل و نقل و جابه جایی اثاث بین شهری باید به آن توجه کرد و بسیار حائز اهمیت نیز می باشد این است که شما برای انتقال و جابه جایی بار بین شهری به یک شرکت باربری قابل اعتماد و با تجربه ی بالا در این زمینه نیاز دارید . شرکت های حمل و نقل و جابه جایی بار که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی دارند , در این مورد در بسته بندی اثاثیه – اجاره ی ماشین باربری و دیگر موارد به شما کمک خواهند کرد .

شما می توانید با این خدمات و نکاتی که شرکت حمل و نقل تخصصی به شما ارائه می دهند , از عهده ی حمل و نقل و این جابه جایی به خوبی برآمده بدون اینکه دغده ای در این مورد داشته باشید . درکل انتخاب کردن یک شرکت باربری قابل اعتماد و حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد . با انتخاب اشتباه در این زمینه , شرکت های باربری بی تجربه و ناکارآمد شما را به مشکلات و دردسرهای زیادی دچار خواهند کرد که در زیر به نمونه ای از این مشکلات می پردازیم :”

  • هزینه ی اضافی
  • خستگی و سردر گمی
  • وارد شدن صدمه و خسارات به اثاثیه ی شما
  • نداشتن یک برنامه ریزی و زمانبندی ایده آل

و غیره ……. از مشکلاتی است که با انتخاب یک شرکت بی تجربه و غیر قابل اعتماد , می تواند هر فردی را به آنها دچار کند .

شرایط آب و هوای جغرافیایی

شررایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی شهر مقصد و مبداء یکی دیگر از چالش های پیش رو که در حمل و نقل بین شهری باید از آن عبور کرد می باشد . در ارسال بار بین شهری توجه به شرایط آب و هوایی , بسیار مهم می باشد . توصیه می شود که در این مواقع , اطلاعات کافی را در این زمینه به دست بیاورید . همیشه از رطوبیت – گرما و سرما و چگونگی آب و هوایی مقصد خود اطمینان حاصل کنید . بهتر است که شرایط جوی مسیری که طی خواهد شد را هم در نظر بگیرید . برای خود و دیگر اعضای خانواده یک دست لباس گرم به همراه داشته باشید و در دسترس نگه دارید . مهمترین کاری که در حمل و نقل شهری ضروری است که توجه ویژه ای به آن داشته باشید , استفاده کردن از ماشین های حمل بار که مسقف وسرپوشیده هستند , می باشد . این کار باعث حفاظت اثاث شما از تغییرات آب و هوایی احتمالی می گردد . و اثاث شما از گرما و سرما در آمان خواهند ماند .

باربری چیتگر

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 313 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:38

خلاقیت نو در جابجایی

خلاقیت نو در جابجایی

خلاقیت نو در جابجایی ها و داشتن ایده ها جالب برای اسباب کشی :داشتن خلاقیت برای جابجایی , یک روش بسیار کاربردی در امر جابجایی و باعث لذت بخش بودن این کار سخت است . با خلاقیت در هر کاری می توان کار های سخت و دشوار را به راحتی انجام داد . برای ایجاد خلاقیت فقط کمی دقت به اطراف خود این خلاقیت را به وجود می آورد .

باربری چیتگر بار تهران

حمل اثاثیه منزل با استفاده از مدرنترین و بروز ترین تجهیزات حمل و نقل بدون وارد شدن آسیب به اثاثیه با سرعت بالا

باربری چیتگر با بهترین خدمات در خدمت شما مردم عزیز می باشد

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۹۳۵۳۹۹۸    ۲۲۳۸۳۱۳۷    ۴۴۷۰۸۳۶۳    ۴۴۳۲۲۷۶۵

 

برای ایجاد خلاقیت نیاز به وسایل و ابزارهای پیشرفته نیست و با چیزهایی که در اطراف خود دارید این کار را می توانید انجام دهید .

خلاقیت در بسته بندی

خلاقیت در بسته بندی وسایل

بسته بندی باربری و اتوبار چیتگر بار تهران غرب :  برای بسته بندی کردن وسایل و اثاث تان تنها کاری که نیاز دارید ایجاد کمی خلاقیت و ایده است . بسیاری از افراد در مورد جابجایی اثاث منزل مشکلاتی دارند و عقیده دارند که این کار بسیار سختی است و امکان خسارت به وسایلی که جابجا میشود بسیار زیاد است . با این حال ما با توصیه های خلاقانه و بسیار نو و با ابتکار عمل این مشکلات را برای شما به آسان ترین کارها تبدیل می کنیم .به طوری که این جابه جایی و اسباب کشی نه تنها برای شما به دغدغه ی اصلی شما نگردد , بلکه از این نقل مکان و اسباب کشی خود نهایت لذت را ببرید . برای اینکه با نکات خلاقیت و ابتکار عمل در بسته بندی وسایل و اثاثیه آشنا شوید , توصیه می کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

استفاده کردن از ظروف مقوایی در بسته بندی

ضروری ترین ومهم ترین بخش هر جابه جایی اثاثیه ی منزل بسته بندی می باشد . بسته بندی وسایلی که شکستنی می باشند و همچنین وسایل حساس و مهم از نمونه کارهایی می باشد که در جابه جایی و انتقال محل , به عنوان اولین مرحله جابه جایی آن را انجام می دهند . برای بسته بندی انواع بشقاب های چینی و بلورها از ظروف مقوایی استفاده نمود , خلاقیتی که در این زمینه می توان به خرج داد می باشد . شما می توانید با نگه داشتن ظروف یکبار مصرف و دور نریختن این ظروف ها استفاده کرده و باعث بالا رفتن امنیت و کاهش خطر شکستن طروف ها و وسایل خود شوید . همچنین با قرار دادن لیوان های کاغذی مابین لیوان های شیشه ای باعث عدم آسیب آنها شوید .

در بین ظروف شکستنی خود طظروف مقوایی را قرار داده و سپس بوسیله ی روزنامه اطراف آنها را بپیچید . شما با این کار باعث می شوید که بر روی ظروف شما فشار وارد نشده و احتمال شکستن و صدمه دیدن آنها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند .

همیشه با خلاقیت خاصی خرده ریزه ها را بسته بندی کنید .

امکان دارد برای شما جالب بوده باشد ولی با این حال این توصیه ی ما به شما است . شما می توانید حتی از شانه ی تخم مرغ هم در بسته بندی اثاثیه و وسایل خود مورد استفاده قرار دهید . کلیه ی جواهرات و زیورآلات خود را با استفاده کردن از شانه ی تخم مرغ استفاده کنید تا هیچ استرسی به خاطر احتمال گم شدن آنها نداشته باشید . بله با قرار دادن زیورآلات درون شانه و کشیدن سلفون دور آن را محکم کنید . از دیگر گزینه های نگهداری وسایل ریز , کیسه های زیپ دار می باشند . توصیه می شود از کیسه های زیپ دار همیشه برای نگه داشتن و محافظت از وسایلی همچون پیچ و مهره استفاده کنید . برای بسته بندی خرده ریزه ها در جابجایی اثاثیه منزل در قسمت بسته بندی وسایل کوچک ما مراجعه کنید . به علاوه در بسته بندی از کیسه زباله هم می توانید استفاده نماید . مطالبی که در بسته بندی و جابجایی از کیسه زباله استفاده می شود می تواند در امر جابجایی کمک بسیاری نماید .

با تیم بسته بندی چیتگر بار تهران تماس بگیرید : باربری چیتگر

بسته بندی لباس ها

یکی از نگرانی بسیاری از افراد در حین جابجایی صدمه دیدن لباس هایشان است . راه کار ما برای اینکه مشکلی برای لباس هایتان پیش نیاید این داست که آنها را در داخل کمد آویزان نگه دارید . همچنان گیره های لباس را به وسیله ی سیم یا چسب محکم به هم وصل کنید تا در هنگام جاجبجایی کمد مشکلی بوجود نیاید . یکی از روشهای کاربردی در جابجایی لباس ها این است که لباس ها را از درون کشوها بیرون نیاورید بگذارید به همان حالت بماند ولی باید درب کشوها را با چسب محکم کنید تا هنگام حمل کمد در کشوها باز نشوند .

برای اینکه خاطر آسوده داشته باشید می توانید دور تا دور کشو ها سلفون پیچی کنید , تا در هنگام حمل هم از آسیب دیدگی , ضربه و از بیرون ریختگی لباس ها نیز جلوگیری می شود .

عکس بگیرید

در هنگام جابجایی قبل از اینکه سیم ها و کابل های وسیله برقی و هر وسیله ی که مجبور هستید از هم دیگر هم جدا کنید عکس بگیرید با این روش می توانید بطور آسان در منزل جدید بدون هیچ گونه دردسر نصب و راه اندازی کنید .

بهترین روش ها برای بسته بندی جهت اسباب کشی

  • بسته بندی وسایل الکترونیکی
  • تابلوها
  • انواع قاب های عکس
  • آینه ها

و سایر وسایل ها را به کمک ژاکت های زمستانی و بدون استفاده , حوله , لباس های قدیمی و انواع جوراب ها , وحتی دستکش و کلاه بسته بندی کنید . با بسته بندی اثاثیه حساس منزل به کمک اینها هم لباس هخایتان جابه جا می شود و هم از اثاثیه شکستنی محافظت میشود و در هزینه ی شما صرفه جویی می شود . با این روش بسته بندی تجهیزات و وسایل کمتری نیاز به بسته بندی دارید و هم کارتن و جعبه کم تری در اسباب کشی نیاز دارید و در هزینه های خرید جعله و کارتن نیز صرفه جویی می شود .

در بسته بندی وسایل آشپزخانه نظیر چاقو ها , سیخ ها و وسایل نوک تیز از رول های سفره یک بار مصرف و دستمال آشپزخانه می توانید کمک بگیرید . چاقو ها یا سیخ ها را در درون رول ها قرار بدهید و انتهای آن را به دکمک چسب و یا منگنه محکم کنید تا در هنگام جابجایی از خارج شدن وسایل درون آنها جلوگیری شود .

کتاب ها و وسایلی همانند اینها را نیز می توانید در درون چمدان قرار دهید . بعلاوه کوله پشتی ها و کیف های بزرگ جای مناسبی نیز برای کتابها هستند .

بسته بندی مایعات

مادی مانند شامپوها و مایع دستشویی و غیره در هنگام جابجایی امکان این که بیرون بریزند بیشتر است و باید درب آنها را بردارید با تکه ای سلفون یا پلاستیک محکم چسب بزنید سپس درب آن ها را ببندید , با این کار نیز از کثیف شدن دیگر اثاثیه نیز جلوگیری می شود .

انواع مواردی که در بالا اشاره شد :

  • بطری ها
  • قوطی ادویه جات
  • شامپو ها و مایعات دست
  • و بسیاری دیگر را نیز می توانید به این ترتیب بسته بندی کنید . در حمل وسایل حمام و سرویس روش ذکر شده بسیار کاربردی و مفید می باشد .
کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 298 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:33

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار , ملل کارگو :  بسته بندی محموله های هوایی برای حمل بارهوایی به وسیله شرکت خدمات حمل و نقل بار هوایی ملل کارگو  به دو شکل زیر صورت می گیرد:

۱-بسته بندی اولیه: بسته بندی به وسیله افراد و کادر مجرب و متخصص شرکت ملل کارگو در محل بار
۲-بسته بندی ثانویه: وبسته بنید ثانویه نیز به معنای پالت بندی محموله و یا ساخت جعبه های چوبی می باشد.

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار

جهت بسته بندی کالا برای ارسال بار به شکل هوایی نخست پرسنل متخصص ومجرب شرکت بار هوایی ملل کارگو با تمامی لوازم حرفه ای پکینگ در محل حضور یافته و همه لوازم شخصی را شامل ظروف و چینی آلات و لباس ،کتاب و..را بسته بندی می نماید که این مسئله در قسمت مربوط به شرکت خدمات بار هوایی به طور مفصل شرح داده شده است.

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار

بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار

ولی در هنگام بسته بندی لوازم شکستنی مواردی را باید در نظر داشت و آن ها را رعایت نمود.زیرا این لوازم بسیار حساس می باشند وامکان شکستن آن ها زیاد می باشد باید بگوییم که هنگام بسته بندی لوازم ،بسته بندی لوازم شکستنی مهمترین بخش می باشد که در جزء به جزء ان بایست دقت زیادی شود که هیچ گونه آسیب به لوازم و ظروف وارد نگردد. وهنگام بسته بندی این گونه ظروف بایست دونه به دونه آن ها را در نایلون های حباب دار و ضربه گیر پیچید وسپس با کاغذ های ضد ضربه و مخصوص پکینگ (به صورت میکس) بسته بندی کرد. پس از بسته بندی این لوازم باید درون کارتن های مخصوص فریت بار قرار گیرند و بعد از این مراحل بسته بندی کامل و آماده است.

سوال

وزن بار به چه صورتی محاسبه شده وکی مشخص می گردد؟

پاسخ:

در این مورد باید بگوییم که وزن دقیق وتمام شده بار وهمین طور وزنی که مطابق ان بارنامه صادر می گردد ،در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مشخص می شود وجیچ شرکت ویا شخصی نمی تواند دخل وتصرفی در این وزن داشته باشد.وتمامی موارد مطابق بر مقررات گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

سوال

حجم محموله مورد نظر چه هنگام مشخص می گردد؟

پاسخ:

بایست بگوییم که هر محموله ای در مورد بار هوایی دارای حجم و وزن مشخصی می باشد که البته پس از بسته بندی مشخص می گردد. در مورد محموله هایی خرد و ریز مانند ظروف کریستال و چینی و..باید بگوییم که ۹۹% این محموله ها حجمی نداشته و وزن بر حجم غالب می باشد.(واین در صورتی می باشد که بار به وسیله متخصص بسته بندی گردد)در قسمت بسته بندی توضیح داده شده است.
اما در صورتی که محموله مبلمان ، صندلی ،میز تلوزیون ویا اسباب بزرگی باشد ،پیش از بسته بندی کارشناس شرکت خدمات حمل بار هوایی ملل کارگو در محل حضور پیدا کرده ؛ وکارشناسی اولیه را انجام می دهد اما نهایی واقعی بعد از بسته بندی تعیین می شود که فرمول معمول:۶۰۰۰/(طول*عرض*ارتفاع) انجام می گردد.

بسته بندی ثانویه جهت حمل بار هوایی:

در واقع بسته بندی ثانویه یا همان پالت بندی محموله ویا درست کردن صندوق های چوبی است.
در بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی و فریت بار شرکت خدمات حمل بار هوایی ملل کارگو همه ی اقلام بسته بندی شده و کارتن های بسته بندی شده را به علت بالا بردن امنیت بار چه از لحاظ آسیب دیدگی و چه از نظر مفقود شدن پالت بندی می نماید که همه کارتن ها و اقلام بسته بندی شده تماماً منسجم و یک پارچه باشند وطی حمل ونقل به وسیله لیفتراک جابه جا شوند.
پالت بندی پس از بسته بندی اولیه موجب می گردد که ۹۹% بار به صورت سالم به مقصد برسد!

قیمت فریت بار

سوالات معمول در مورد پالت بندی بار:

  • وزن پالت چه مقدار می باشد؟

پاسخ:

شرکت خدمات حمل بار هوایی ملل کارگو با به کار بردن پالت های پلاستیکی و مقاوم امنیت بار شما را تضمین می نماید باید بگوییم که این پالت ها دارای ابعاد متنوعی می باشند که از ۴۰*۴۰ شروع وتا ابعاد ۱۲۰*۱۳۰ ادامه دارد و وزن آن ها حدکثر بیست کیلوگرم می باشد.
به عنوان مثال جهت پالت بندی محموله هایی تا ۳۰۰ کیلوگرم از پالت هایی به وزن ۱۰-۱۱ کیلوگرم استفاده می گردد که نه تنها سبک می باشند بلکه بسیار مقاوم نیز می باشند.

ارسال بار هوایی

در این قسمت کارتن ها با تسمه های پلاستیکی و سلفون بر روی پالت بسته بندی می شود در در نهایت شما می توانید به وسیله ی یک قیچی کوچک در مقصد مورد نظر خود این تسمه ها را ببرید ودر فرودگاه مقصد کارتن ها را تک تک در داخل اتومبیل ویا ون و.. برای جا به جایی به محل زندگی خود قرار دهید.

در صورتی هم که ماشین ویا ون شما در مقصد بزرگ باشد این امکان برای شما فراهم می شود که درخواست نمایید که بار شما را با لیفتراک به داخل ون ویا ماشین انتقال دهند ودر خانه تسمه ها را ببرید.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 311 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:29

ارسال بار هوایی | ملل کارگو

ارسال بار هوایی , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی , شرکت ملل کارگو , ارسال کالا از طریق شرکت هواپیمایی به کشورهای دیگر : به حمل و نقل کالای مسافری و تجاری و بار اضافی مسافران  از طریق خطوط هوایی ارسال بار هوایی کالا گفته می شود .

ارسل هوایی کالا دو نوع می باشد :

  1.  توسط هواپیماهای باربری (فریتر)
  2. توسط هواپیماهای مسافرتی تجارتی

فریت بار با هواپیماهای باربری یا فریترها

هواپیماهای باربری تقریبا هواپیماهای مسافرتی هستند که پس از تمام شدن عمر مفیدشان ( کهنه شدن ) در بخشهای مسافرتی به هواپیماهای حمل بار تبدیل میشوند و در قسمتهای مختلف خطوط هوایی کشور توسط شرکتهای هواپیمایی به ارسال و نقل و انتقال بارها وکالاهامی پردازند . و نسبت به نوع باری که قرار است حمل نمایند تغییر پیدا می کنند .

ارسال بار هوایی

ارسال بار هوایی

یعنی با توجه به حجم و اندازه های بارها تغییرات فیزیکی بر آنها اعمال میشوند . تا از حداکثر فضا برای انتقال کالاها از یک مسیر به مسیر دیگراستفاده شود . هواپیماهای باری یا فریترها اکثرا بصورت پروازهای چارتربه نهادهای دولتی کشور و یا نهادهای بین المللی و یا تجار و صادر کنند گان سرویس ارائه می دهند . یعنی هواپیماهای چارتری زمان مشخصی برای پرواز ندارند و فقط با تقاضای مشتریان آماده پرواز می شوند .که امروزه اکثر شرکتهای هواپیمایی دنیا با خرید هواپیماهای بزرگ و تبدیل آنها به هواپیماهای باربری و استخدام نیرو در راه های پرتردد هوایی دنیا حمل و نقل بارهای هوایی خود را تا چندین برابر افزایش داده اند .

ارسال بار هوایی با هواپیماهای مسافرتی و تجارتی

این نوع هواپیماها برای حمل مسافران می باشند و ظرفیت زیادی برای حمل بار ندارند . فقط قسمت زیرین هواپیما برای حمل چمدانها و وسایل مسافران هواپیما است و اگر فضای خاصی موجود باشد کالاهای تجاری درآن قرارداده می شود .

این نوع هواپیماها پروازهای از قبل تعیین شده و منظمی دارند و توسط شرکتهای هواپیمایی اداره میشوند و این شرکتها در هر پرواز در صورتی که فضای خالی برای بار تجاری داشته باشند قبل از پرواز به فروش می رسانند .

هواپیماهای مسافرتی هم بر دو نوع هستند : پهن پیکر( (wide body و باریک پیکر(narrow body ) .

هواپیماهای مسافرتی پهن پیکر یکی از بهترین نمونه هواپیماها هستند زیرا به دلیل داشتن ظروف استاندارد در قسمت باری متقاضیان حمل کالاها می توانند از این قسمت برای برد ن کالای خود در اسرع وقت و بدون آسیب دیدن استفاده کرده و در کشور مورد نظرخود تحویل بگیرند . قرار گرفتن بارها در درون ظروف مخصوص بسیار مورد توجه مسافران می باشد . بنابراین این هواپیماها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند .

و هواپیماهای مسافرتی باریک پیکرکه هم برای مسافران و هم برای بارهای مسافری و تجاری فضای کوچکتری دارد و ظرفیت آنها طوری است که بارگیری و تخلیه آنها بصورت دستی صورت میگیرد . وبنابراین این گونه هواپیماها د رحمل و نقل بارهای هوایی خسارات بیشتری بوجود می آورند . و چون بارگیری و تخلیه بار توسط کارگران صورت میگیرد احتمال بوجود آمدن خسارت بیشتر میباشد .

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 288 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:25

واردات بار هوایی

واردات بار هوایی , واردات کالا به ایران , قیمت و هزینه واردات بار هوایی , ملل کارگو : یکی دیگر از خدمات شرکت ملل کارگو ، در کنار فریت بار و ارسال بار هوایی ، واردات بار به صورت هوایی از سایر کشور ها به ایران می باشد ، در ادامه این مقاله مباحثی چند در این رابطه به تفصیل گذاشته ایم ، با ملل کارگو همراه باشید…

مقررات بازرگانی برای واردات کالا به ایران

برای اینکه در انجام معاملات خود بهترین نتیجه را دریافت کرده و یک معامله پرسود انجام دهید نخست باید به قوانین تجارتی آشنایی داشته باشید. اطلاعات شما از نحوه معاملات تجاری با دیگر کشورها باعث می شود در کمترین زمان به نحو مطلوب از تجارت خود سود ببرید.در غیر اینصورت مشکلاتی برای شما بوجود می آید که حل کردن آنها هم زمان و هم هزینه زیادی برای شما بوجود می آورد.
کلمات اختصاری متعددی در خرید و فروش تجاری وجود دارد که بایدبه آنهاتوجه کنید .که این کلمات شامل چگونگی پرداخت و حمل کالا به کشورهای دیگر می باشد .

قیمت و هزینه واردات بار هوایی

کلماتی مانند fob که مخفف free on board است و در کنار آن اسم بندر مورد نظر آورده می شود .

ویا fob port klang به معنای تحویل کالا به فروشنده با دریافت خرج ازفروشنده است .

کلمه cfr خلاصه شده cost and freight است و در انتها اسم بندر نوشته می شود مانند cfr new york، به معنی ، قیمت خرید کالا و هزینه حمل کالا به بنادر نیویورک برعهده فروشنده است .

واردات بار هوایی , واردات کالا به ایران

واردات بار هوایی , واردات کالا به ایران

ترم های تجارتی برای وضعیتهای متفاوت فرق خواهد کرد . یعنی همیشه نرخ fob ازنرخ cfr ارزانتر می باشد . بنابراین fob ازهزینه حمل کردن کالا و بدست آوردن نرخ منسب حمل و نقل جزو مسولیت های خریدار جنس می باشد .

اینکوترمز یعنی جدا کردن مناسب هزینه ها و وظایف بین طرفین قرار داد یعنی خریدار و فروشنده .

بعضی از این اصطلاحات هم بر همدیگر تقدم دارند از جمله مثلا اصطلاح exw که منظور از آن این ست که فروشنده هزینه کمتر و مسولیت کمتر دارد ودر محل فروش خود به خریدار تحویل می دهد .

Ddpبه معنی اینست که تمامی هزینه و مسئولیت خرید و فروش برعهده فروشنده است و محل تحویل کالا جایی است که فروشنده تعیین می کند .

در اینکوترمزتمامی اصلاحات مسئولیت ها و هزینه های فروشنده و خریدار به صورت جدا شده ثبت گردیده و تا هر کدام از طرفین بتوانند هزینه های دادو ستد خود را برآورد کنند .


کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 292 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:22

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا , ملل کارگو :  از همه مسافرانی که همه ساله از ایران به کشور های خارجی سفر می کنند مقصد بیشتر آن ها کشور آمریکا می باشد بنابراین فریت بار مسافر ونیز ارسال بار به این کشور به خصوص برخی از ایالت های آن نسبت به دیگر کشور ها بیشتر می باشد.واز سوی دیگر به علت مهاجرت زیاد به آمریکا وچون بیشتر مسافران دوست دارند برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند .بنابراین نیاز به یک شرکت مناسب وقابل اعتماد برای ارسال برای به این کشور است.که تمام کارهای مربوط به فریت بار وحمل بار به آمریکا را انجام دهد.

فریت بار به آمریکا

باید بگوییم که اغلب بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار) از کشور ما به آمریکا (فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا واغلب به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو است.در حالت کلی باید بگوییم که ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور آمریکا برای مهاجرین ومسافران به آنجا به صورت رایگان است.در این مورد باید گفت که اغلب کسانی که از ایران برای مدت طولانی به آمریکا مسافرت می کنند بر این فکر می باشند که نمی توانند لوازم واثاثیه شخصی خود را به این کشور فریت کنند.

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

واین در صورتی کی باشد که برای ورود لوازم استفاده شده ودست دوم هیچ مانعی وجود ندارد وشما به راحتی می توانید با پرداخت یک مبلغ ناچیزی حدود ۳۰تا ۴۰ دلار آمریکا برای صدور قبض انبار بعد از رسیدن بار به فرودگاه ،بار خود را دریافت نمایید وهیچ هزینه ی گمرکی دیگری برای شما در پی نخواهد داشت.برای مسافران این امکان وجود دارد که بتوانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used H.Hgoods, Used personal effects به بیشتر شهر های ایالات متحده آمریکا مانند نیویورک ،واشینگتن،آتلانتا ،شیکاگو،لس آنجلس ،سانفرانسیسکو،بوستن ،تگزاس ،پورتلند ،سیاتل ،میامی و…فریت بار نمایند.

ارسال مواد غذایی به آمریکا ( فریت بار مواد غذایی به آمریکا )

برای اغلب مسافران ومشتریان شرکت این سوال مطرح می باشد که آیا شما می توانید مواد غذایی ما را هم به این کشور ارسال نمایید یا نه؟

در جواب این سوال باید بگوییم که هر کدام از کشورها برای گمرک دارای قوانین خاص خود می باشند .اما در حالت کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به مقدار بسیار کم ،بسیار حساسیت زا است .یعنی این امکان وجود دارد که در ارزیابی که در گمرک ودر هر یک از فرودگاه ها در بررسی محوطه متوجه وجود مواد غذایی در با شوند ومواد غذایی را دور بریزند ویا مشکلاتی برای گیرنده ی بار به وجود بیاورند.بنابراین ما به شما مسافران ومهاجران محترم توصیه می کنیم که مواد غذایی را سعی نمایید که در میان محوطه باری خود قرار ندهید .حتی اگر مقدار آن بسیار ناچیز هم باشد.اما در صورتی که اصرار بر ان دارید که مقداری مواد غذایی را فریت بار کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که آن را در یک جعبه جداگانه ای قرار دهید تا بشود به راحتی به آن دسترسی داشت.در این صورت دیگر نیاز به آن نمی باشد که در بین بار ها به دنبال آن بگردیید وبارهای دیگر شما نیز آسیب نخواهند دید.

ارسال اشیاء قدیمی (فریت بار اشیاء قدیمی):

گاهی اوقات یک سری از افراد به اشیاء قدیمی که در منزل آن ها وجود دارد یک علاقه خاصی دارند و دوست دارند که هنگام مهاجرت به آمریکا آن ها را نیز به همراه خود به این کشور ببرند (که این کار به وسیله شرکت های فریت بار برای آن ها انجام می شود )شما عزیزان باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی هم که این اشیاء دارای ارزش مادی و معنوی چندانی هم نباشند، بایست دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی برای خروج از کشور باشند.

مراحل گوناگون فریت بار به آمریکا ( مراحل ارسال بار به آمریکا )

۱- دریافت بار پس از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

هنگامی که محموله به یکی از شهرهای آمریکا فریت بار می گردد، باید تا ۴۸ ساعت از طرف گمرک مقصد ترخیص گردد ،در غیر این صورت به انباری تحویل داده خواهد شد.نخستین مرحله ترخیص از سوی گمرک است یعنی ارزیاب گمرک مدارک را چک می کند هنگامی که بار از تهران حمل می شود باید اسم و فامیل وآدرس گیرنده با مدارک گیرنده در بارنامه هم خوانی داشته ویکی باشد .به عنوان مثال در صورتی که فامیلی شخصی عباسی باشد به این صورت نوشته می شود ABASSI باید در بارنامه اسپل حروف درست باشند ونباید به این شکل نوشته شود ABASY .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

۲-دریافت بار پس از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

دومین مرحله در فریت بار به آمریکا (ارسال بار به آمریکا ) به وزارت کشاورزی مربوط می شود.باید بگوییم که در این مرحله ارزیاب گمرک که در اصطلاح USDA ( این حروف مخفف United states deportment of agriculture) بار را ارزیابی می نماید وهدف از این ارزیابی این است که محموطه فریت شده عاری از هرگونه میکروب و حشرات موزی باشد.

نکته در مورد مسئله ی فوق

هنگامی که می خواهید به آمریکا فریت بار نمایید ،در صورتی که بسته بندی شما چوبی باشد ،باید این جعبه ها و صندوق های چوبی به خوبی ضد عفونی وسم زدایی گردند وبر روی جعبه ها نیز مهر شرکت ضدعفونی کننده زده شود وفرم ضدعفونی نیز باید ضمیمه بار نامه و مدارک وAWB باشد.در صورتی که این مورد رعایت نشود بار برگشت داده می شود که اصطلاحاً فریت بار Riject بار نام دارد.

هزینه ارسال بار هوایی

این سوال برای بسیاری ز مسافران پیش می آید که :آیا تابلوهای چوبی و یا میز چوبی یا دکور چوبی نیز نیازمند سم زدایی می باشند؟
در پاسخ به این مسافران باید بگوییم که این گونه وسایل نیاز به سم زدایی وضدعفونی نداردند و تنها بسته بندی چوبی آن ها ،ان هم بیرون این بسته ها بایست سم زدایی گردند ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسته بندی های چوبی تنها برای فریت بار هایی مانند پیانو ،میز ،صندلی ،ویا اشیاء بسیار شکنند مورد استفاده قرار می گیرد همین طور در صورتی که در مورد فریت باری تشخیص داده شود که ،اگر محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی حمل گردد ،ممکن است به آن آسیب برسد ،

در این صورت از جعبه های چوبی برای بسته بندی وبرای فریت بار استفاده می گردد .ولی برای ظروف وکریستال نیاز به جعبه چوبی نمی باشد و پاکت بندی پلاستیکی برای این گونه وسایل کافی می باشد.

۳-دریافت بار بعد ار ارسال به آمریکا

گفتنی است که در این مرحله از تحویل بار ارزیاب گمرکی بار ارزیاب XRAY ودر صورت نیاز با باز کردن صندوق ها را مورد بازبینی قرارمی دهد.هدف از باز بینی بار در این مرحله این می باشد که بار را مورد بازبینی قرار دهند تا مشخص شود که آیا واقعاً این وسایل اثاثیه منزل می باشد ویا غیر از این است.

یک نکته اساسی در مورد فریت بار یا ارسال بار

دقت داشته باشید که نباید به هیچ عنوان عطر و ادکلن ،مایعات ،لاکو،یا دیگر مواد شیمیای مانند چسب ،رنگ،باتری و…در میان بار گذاشته شود این مورد به طور کلی جزء قوانین فریت بار (ارسال بار) و حمل بار هوایی می باشد وبه مقصد خاصی ربط ندارد.

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

پس از طی تمام مراحل ذکر شده بار ترخیص یا به اصطلاح Release می گردد. و آماده تحویل می شود .وباید گیرنده بار هر چه زودتر جهت تحویل بار به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه نماید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ونرخ فریت بار به شهر های مختلف آمریکا با کارشناسان ما در شرکت ارسال بار تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 326 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:17

فریت بار به کانادا | ملل کارگو

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا , شرکت خدمات هوایی ملل کارگو : کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر مخصوصا برای ایرانیان می باشد. در ادامه به بررسی مواردی چند در رابطه با فریت بار به کانادا می پردازیم ، با ملل کارگو همراه باشید…

موقعیت کشور کانادا از لحاظ جغرافیای

همان گونه که همه ما می دانیم کاندا یک کشوری می باشد که در قاره آمریکا (آمریکای شمالی ) واقع شده است و در کل این کشور دارای ۱۰ استان است واز سه قلومرو تشکیل شده است می توان موقعیت این کشور را به این شکل مورد بررسی قرار داد:

باید بگوییم که کشور کانادا از دو طرف خود به اقیانوس آرام واقیانوس اطلس وصل می باشد و همین طور از قسمت شمال نیز به اقیانوس منجمد شمالی وصل است وتنها همسایه جنوبی این کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. شهر اتاوا پایتخت کشور کانادا بوده وهمین طور چهارمین شهر بزرگ کانادا به حساب می آید.شهر اتاوا دارای مساحت ۲۷۷۸ کیلومتر مربع بوده و در استان آنتاریو قرار دارد.کشور کانادا تقریباً دارای ۳۵٫۱۶ میلیون نفر جمعیت می باشد .واحد پول این کشور دلار کانادا است.ومی توان از شهر های مهم وگردشگر پذیر این کشور به شهر های مونترآل ،ونکوور، تورنتو، کبک، نیاگارافالز ، کلگری ، اتاواو… اشاره داشت.

فریت بار به کانادا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار به کانادا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

• همان گونه که ممکن است که شما هم اطلاع داشته باشید ،کشور کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشور های دنیا به حساب می آید و ما به شما هم وطنان گرامی خود که قصد مسافرت ویا مهاجرت به کانادا را دارید توصیه می کنیم که برای فریت بار ،ارسال بار خود (فریت اثاثیه منزل ویا وسایل شخصی و…)حتما به توضیحات زیر توجه داشته باشید:

نکات مهم فریت بار به کانادا

کشور کانادا دارای شهرهای بزرگ وقشنگی می باشد. که می توان از مهمترین این شهر ها به تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون …اشاره کرد. کسانی که به قصد مهاجرت ویا مسافرت ه کانادا اقدام می نمایند پس از طی مراحل مختلف دریافت ویزا برای ورود به این کشور ،به طور حتم لوازم منزل که برای انها مهم می باشد وهمین طوردارای وسایل شخصی می باشند که علاقه مند هستند که آن ها را همراه خود بله این کشور ببرند .

وجهت عملی شدن این کار بایست از شرکت های فریت بار ملل کارگو کمک بگیرند ؛تا بتوانند اثاثیه خود را به کانادا فریت بارنمایند.باید بگوییم که یکی از قوانین با اهمیت حمل بار هوای به کانادا بدین شکل می باشد که مسافران پس از ورود اول به کاندا (تاکید:ورود اول به کانادا) اساب واثاثیه ی خود را که می خواهند از ایران فریت بار کنند به گمرک مقصد یعنی گمرک کشور کانادا اعلام وفرم دیکلریشن را پر می نمایند .

پس از پر کردن این فرم که یکی از الزامات فریت بار است مهاجران اجازه دارند که تا چهار سال این اسباب واثاثیه را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی بین دو کشور فریت بار (ارسال بار ) نمایند .شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می توانید از سایت فریت بار و حمل و نقل بار هوایی وخدمات ما کمک بگیرید.ویا با وکلایی که در کار اقامت مهاجرین فعالیت می کنند مشورت نمایید.

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

مسافران ومهاجران محترم باید به این نکته دقت داشته باشند که هنگامی که باری از ایران به یکی از شهر های کانادا فریت می شود مسلما مدارکی از قبیل لیست بسته بندی یا Packing list وبارنامه را به مهاجریا ارسال کننده بار تقدیم می نمایند.هنگامی که به عنوان مثال به شهر تورنتو می رسد،تا ۴۸ ساعت این بار به صورت رایگان وبدون پرداخت هیچ گونه پولی در انبار فرودگاه نگهداری می شود وبعد از گذشت ۴۸ ساعت در صورتی که صاحب بار برای دریافت بار خود به گمرک مراجعه نکند بر پایه حجم و وزن بار فریت شده از صاحب بار هزینه ی انبار داری دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید در : هزینه ارسال بار هوایی

ولی در صورتی که صاحب بار در موعد مقرر به گمرک فرودگاه (بخش بار گمرک فرودگاه ) مراجعه نماید باید تقریباً مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار بابت دریافت قبض انبار وبارنامه به شرکت هواپیمایی پرداخت نماید.وباید یاداور شویم که این مبلغ ربطی به وزن بار ندارد وحتماً بایستی پرداخت گردد.ودر صورتی هم که بار دارای وزن وحجم زیادی باشد گمرک و قسمت هندلینگ مبلغی را برای حمل و جابجایی محموله (لیفتراک و کارگر و…) از صاحب بار دریافت می کند.

فریت بار به کانادا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار به کانادا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به کانادا

حمل بار فریت شده پس از تحویل به محل اقامت

ولی پس از طی مراحل فریت بار مسافران بایست به این نکته دقت داشته باشند که به دو شکل می توانند بار خود را از فرودگاه به محل اقامت خود حمل نمایند.

-کرایه وانت یا ون از خود فرودگاه که عمدتاً دارای هزینه ی بالایی است.

-کرایه روزانه U-Haul که در ابعاد گوناگون در دسترس می باشد.این نوع از ماشین ها نوعی ماشین اجاره ای می باشند که شرکت های حمل ونقل داخلی به مشتریان خود به شکل روزانه ویا ساعتی کرایه می دهند .دارای هزینه ی زیادی نیز نیستند وما نیز این نوع از ماشین ها را برای شما عزیزان توصیه می نماییم.
در صورتی هم که خود صاحب بار خود دارای ماشین ویا وانت باشد به آسانی می تواند بار خود را جابه جا نماید.بدون اینکه هیچ گونه هزینه ی برایش داشته باشد.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 355 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:14

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا , قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا , شرکت ملل کارگو :  گفتنی است که کشور استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته در حیطه گردشگری و همین طور یک کشور مهاجرپذیر می باشد.ویک کشور توسعه یافته می باشد که در سال ۱۹۰۱ از بریتانیا استقلال یافته است.این کشور دارای مساحتی حدود ۷۶۸۶۸۵۰ کیلومتر مربع ششمین کشور پهناور دنیا به شمار می آید.شاید شما هم شنیده باشد که کشور استرالیا به سرزمین کانگروها معروف می باشد.

همه ساله با افزایش مهاجرت به این کشور و همین طور بالا رفتن درخواست اقامت در این کشور ،مهاجران زیادی تز همه نقاط دنیا به این کشور سفر می نمایند و یکی از دغدغه های مهمی که اکثر مسافران دارند این می باشد که چگونه می توانند بار خود را به این کشور ارسال نمایند؟در ادامه مطلب به روش های ارسال بار به استرالیا اشاره خواهم داشت.

روش های مختلف ونوین ارسال بار به استرالیا

چنان چه می داینم راه های حمل ونقل بار از سه طریق زیر صورت می گیرد:

۱-ارسال بار به کشور استرالیا از طریق راه های زمینی

چون کشور استرالیا در واقع یک جزیره می باشد بنابراین از سایر کشور ها این امکان وجود ندارد که بتوان از طریق زمینی به آن بار ارسال کرد.

۲-ارسال بار به استرالیا از طریق دریا

از راه های دیگر ارسال بار به استرالیا استفاده از کشتی های باربری و همین طور مسافر بری می باشد.

۳-ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

امن ترین راه برای ارسال بار به این کشور حمل بار هوایی است .که در ادامه مطلب به طور مفصل به آن خواهم پرداخت.

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا  – فریت بار به استرلیا

گفتنی است که به ارسال بار به وسیله هواپیما در اصطلاح فریت بار یا حمل بار هوایی می گویند.در حقیقت فریت بار به استرالیا از طریق هواپیما یکی از امن ترین و آسان ترین روش های ارسال بار به کشور استرالیا است.شرکت فریت بار وحمل بار هوایی یکی از برترین شرکت ها در این حیطه می باشد.کارشناسان فریت بار وحمل بار هوایی شرکت ما با ارائه کردن خدمات مشاوره رایگان در این زمینه می توانند برای کسانی که قصد فریت بار به استرالیا را دارند بسیار مفید واقع شوند.

خدمات شرکت ملل کارگو جهت فریت بار به استرالیا

• بسته بندی تمامی لوازم منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،پیانو،البسه و…) در منزل شما به صورت استاندارد
• بارگیری برای حمل بار هوایی
• انجام دادن کلیه تشریفات گمرکی بدون حضور شما:در این مورد باید بگوییم که برخی از مسافران ترجیح می دهند که خود شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مشتریان ترجیح می دهند که کلیه امور را بر عهده ی شرکت انکام دهنده فریت بار قرار دهند.وشرکت ما نیز با توجه به درخواست مشتری عمل می کند وسعی بر آن دارد که رضایت مشتری را جلب نماید.
• پالت بندی کردن محموله در صورت نیاز:پس از انجام امور گمرکی جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله ان را در صورت لزوم پالت بندی می نمایند شرکت فریت بار وحمل بار هوایی این مسئولیت را نیز عهده دار می گردد.
• در پایان گرفتن بارنامه برای فریت بار به کشور استرالیا:شرکت در کمترین زمان وبا پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بارنامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،امارات ،ترکیش ایرلاین ،لوفتهانزا و ….را برای فریت بار (ارسال بار به استرالیا ) را بر عهده دارد.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

شرایط فریت بار به استرالیا وشهر های گوناگون آن وتوضیحاتی در این زمینه:
می توان از بزرگترین شهرهای استرالیا که مسافران ایرانی بیشتر قصد عزیمت به آن را می کنند به شهر های ملبورن،سیدنی ،آدلاید ،بریزیین،پرت ،و…را نام برد.در رابطه با فریت بار به شهر های مختلف فریت بار باید بگوییم که فریت بار به شهر های مختلف استرالیا دارای هزینه های متفاوتی می باشد.که باید در این رابطه شما عزیزانی که قصد مهاجرت ویا مسافرت به این کشور را دارید با مشاوران ما درشرکت فریت بار وحمل بار هوایی در این زمینه مشورت نمایید.در حقیقت هزینه های ارسال بار به شهر های استرالیا به علت فاصله زیاد از هم متفاوت می باشد به غیر از هزینه ی فریت بار به ملبورن وسیدنی که تقریباً برابر است.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

حساسیت های گمرکی استرالیا به محموله ی آلوده

از مهم ترین نکاتی که کمرک های استرالیا نسبت به آن بیشتر حساسیت نشان می دهند این می باشد که محموله هایی که وارد این کشور می شود بایست عاری از هر گونه آلودگی ومیکروب و…باشد.ودر صورتی که محموله ای با بسته بندی چوبی باشد حتما بایستی سم زدایی گردد.ولی باید بگوییم که گمرک های استرالیا جهت این کار دارای مکانی به عنوان مکان قرنطینه می باشند که هر گونه کالایی را که تشخیص دهد آلودگی با خود به همراه دارد را در آنجا قرنطینه می کنند.

قیمت فریت بار

گمرکات کشور استرالیا اغلب از بسته بندی هایی که با کارتون های مخصوص فریت بار (نه کارتنهای مانندکاران موز وسایر کارتن ها متفرقه) ایرادی نمی گیرد و اغلب بار هایی که مربوط به لوازم منزل شخصی شامل ظروف شکستنی ،کتاب ،البسه ،ظروف و لوازم آشپزخانه ،کیف و کفش ،لوازم دکوری و… که دست دوم باشند از دادن مالیات وهزینه های گمرکی معاف می باشندو تنها هزینه ی جزئی هندلینگ فروتگاهی اخذ می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درباره بسته بندی می توانید مراجعه نمایید و یا با کارشناسان شرکت ما در خدمات حمل بار هوایی و فریت بار تماس حاصل بفرمایید.

شرکت ملل کارگو آماده خدمت رسانی به مسافران محترم برای ارسال هوایی بار به کشور استرالیا است واین شرکت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با بریت بار به استرالیا به صورت رایگان وهمین طور انجام دادن امور اداری مربوط به فریت بار به کشور استرالیا می تواند با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه بکند شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار به استرالیا با ما تماس حاصل نمایید.

کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو...
ما را در سایت کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر بازدید : 340 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 15:10

لینک دوستان

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :